Hi Sugar Pie,
 
 
 
Sa. Min gentleman holl sina ord. Han hoppade pa flyget Fredag morgon och spenderade helgen med mig i LA. Vagat kan man tycka. Men herre min skapare, om man inte vagar hoppa pa taget nar det star pa perrongen sa blir man ju kvar i Hallstahammar liksom. 
 
Senario: "Det var en ljummen medelhavsnatt nar de traffades i en bar i sodra Frankrike; ett mote som vissa skulle beskriva som karlek vid forsta ogonkastet. Han, en man fran New York, och hon, en kvinna fran Sverige men bosatt i Los Angeles. Deras vagar mottes, och en magi sa stark uppstod att mannen var tvungen att se henne igen. Tva veckor efter de forsta motet sags de denna gang i Los Angeles. Det ar historian om hur universum forde Eric, och Linnea, tillsammans, och hur de startade resan mot att leva lyckliga i alla sina dagar."
 
NOT.
 
Det later ju himla fint det dar. Hade vait en grym historia att beratta pa ett framtida brollop. Men nu blev det inte riktigt sa. Vi kommer inte leva lyckliga i alla vara dagar; och tur ar val det ibland. 
 
Som sagt. En mycket trevlig man, dock inte min framtida make. Ett aventyr senare och nya saker larda: 
 
Notering till mig sjalv gallande helgen:
  • "A ship is always safe at the shore - but that is NOT what it is built for"
Det faktum att jag bara "went with the flow" och faktiskt tog en chans till romans gor mig stolt. Vi ar alla framlingar i varandras liv till en borjan. Man maste ibland lyssnar pa sin innre rost (sa lange du ar mentalt frisk och inte hor konstiga roster) och ha lite faith i mannskligheten. Jag levde lite, och det ar precis det vi ar har for att gora. 
  •  "Life is all about how you handle plan B"
Ja, det tog ju kanske inte jatte lang tid innan jag insag att detta inte skulle ga till historien som karleken i mitt liv. Men vet ni vad? Spelar det nagon roll? Nej, inte ett skvatt. For jag spenderade helgen genom att lara mig jatte, jatte mycket om saker som jag tycker at viktigt, och mindre viktigt i en partner. 
 
Jag vill flika in ett tack till min kara pappa som nar vi var sma betalade oss i guldpengar for att ata "konstiga" matratter. It worked. Insag i helgen att det finns INGET mer osexigt an en manniska som enabart ater orange mat. VI snackar: McDonalds, Denny's och TacoBell....
 
Trevligt det dar:
Me: 'So there is this really, really cool Jamaican place I thought we could go to",
E: "Hmmm.. I don't really do that."
Me:"Ok, there is another American/italian place?"
E:"It there a Denny's near by?" 
 
I min hjarna: 
- "OMFG. NOOO THERE IS NOOOO DENNY'S!!!!"
 
That's all. 
 
// Love L. 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej