Hi Sugar Pie, 
 
 
Som alla andras, sa ar min storsta angest att livet gar forfort. Det finns sa mycket som jag vill gora. Saker som jag vill uppleva. Jag far angest for det faktum att jag skulle behova 4 liv for att hinna med alla planer, drommar och saker jag vill testa pa. 
 
Jag spenderade manga ar pa att vara orolig over det faktum att jag inte visste vad jag ville gora med mitt liv. Det var ju onodigt. Det ar ju faktiskt sa som folk sager, ratt vad det ar sa vet du bara. Du halkar liksom in och stannar. Jag behovde ju inte ha angest over det. Nu vet jag vad jag vill gora med delar av mitt liv, well just nu iaf. Det andras sakert, och det ar ok. Det ar ok att inte veta - sa lange du ar hungrig och testar olika saker, och inte nojjer dig. Man maste vaga hoppa pa det dar taget nar det ar inne pa perrongen; for genom att vara "safe" sa kommer man inte langt. Om det inte ar just "safe" man vill vara det vill saga. For det gar ju bra det ocksa - sa lange ni inte slutar som bittra manniskor som en dag angrar att ni aldrig gick pa det dar taget. 
 
Vara nöjd och nöjja sig ar tva olika saker. Vaga att inte nöjja dig. Min mardrom år att jag ska ha allt under kontroll. Att nöjja mig. Att fa den dar kanslan "Jaha, and now what?" - Aven om livet i den studen ar rent magiskt, och jag ar nöjd, sa far kanslan av att jag jag skulle veta vad som hander i mitt lilv om 3 ar mig att vilja krypa ur skinnet. Att rycka pa axlarna och kanna att jag har allt under kontroll - det skramer mig lite. Nu behover jag inte vara orolig, for det ar ungefar 14% av mitt liv som ar under kontroll. Sa an ar jag inte dar; och bara det gor mig pa nagon satt sadar lite narcissistiskt lycklig. 
 
Jag vill liksom testa det dar jobbet, bo i NYC ett tag, dejta 100 män, gora dumma saker, gifta mig, ha en personlig tranare, jobba en sasong som gold digger, jobba pa min spanska, kopa hus, lasa mer bocker, aka pa zafari, dyka med en vithaj som vill smaska i sig min kropp, Sydamerika, Maldiverna, campa i ALASKA. Det tar for guds skull inte SLUT! Jag vill liksom hellre angra saker jag gjort an saker jag inte gjort. Ungefar i den stilen. Och det vet vi alla vid detta laget att man inte gor sa ofta.
 
Hur eller hur sa kommer det ner till en sak:
 
- Kom ihag att vi alla kommer do snart, du ocksa min van. Sa det finns bara en sak att gora - gor som du vill, och stanna for guds skull inte och trampa i stinkande gammal gytja forlange... 
 
// L
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej