Hi Sugars, 
 
"Dagarna som kom och gick, inte visste jag att det var livet"
 
That's life sugar cube. En av mina favoriter. Annars da? Jag jobbar. Slapar min bakdel till gymmet, och dricker ett och annat glas vin. Helgen bestod av en liten utgang. 1Oak; stallet dar nagon forsokte skjuta ihjal Chris Brown och hans team for nagon vecka sedan. Intressant hur man resonerar med sig sjalv: "Ja, men nu har det ju hant, sa da kommer det ju inte handa igen pa ett och samma stalle." Ett resonemang som resten av varlden verkar ha hakat pa da det var lika packat och exclusive som vanligt.
 
Hollywood ar en plats som lika garna hade kunnat varit en egen planet. En planet som da och da ar ganska intressant att besoka nar man kanner for att fa sin mojo going. 6 Svenska donnor var ute i lordags; behover jag ens namna att jag tycker om att vara svensk i sammanhang som detta? 
 
1Oak ar det "guest list only" stallet dit manniskor som bevisat, och icke bevisat sig, "vara nagon." Vid ena bordet stod DiCaprio och sippade drinkar (a.k.a - slog formodligen vad med sig sjalv om hur manga tjejer han kunde fa med sig hem) och vid nasta star nagon basketspelare/artist med sitt harem. 
 
Bara sa vi har detta pa det torra; jag vet precis hur patetisk denna varld ar. Jag vet ocksa att om man har sitt liv under kontrol och nagot mellan oronen sa kan det vara ett kul litet spel som man kan spela ibland.
 
Aterga: Jag fick givetvis upp ogonen for nagon 2.08m lang morkharig varelse. Med tummen och pekfingret sa raknade jag ju ut att han var "nagon" da en vanlig dodlig manniska inte ens har rad att kopa en mintpastill pa toaletten; och han hade ett bord pa scenen. Visar sig att han spelar basket for LA Clippers, och tjanar i runda svangar $20 miljoner (ca 140 miljoner svenska kronor) om aret. En man som ar van att fa vad han vill det vill saga. 
 
Lang historia kort. Jag sitter i taxin hem nar killen ringer och fragar "vart jag tog vagen." I samband med att han fragar vart jag tog vagen sa slanger han ur sig vart han bor. Och givetvis sa ar jag inte helt tappad och slapad bakom kärran mina vanner. For ett ogonblick lockade det, bara for att jag kunde. Men sedan kom verkligheten ikapp; och en hamburgare pa IHOP (tank er den varsta (basta) bakis burgaren du kan hitta) med mina 5 fulla brudar lat som en battre avslutning pa denna kvall... Nagot som han inte verkade helt nojd med att domma fran de missade samtalen idag... 
 
Ursakta mitt sprak. Jag ar normalt satt en lady. 
 
 
 

 
 
 

Kommentera

Publiceras ej