Sa sant som det ar sagt. Jag springer som en hast (surprise) och om det inte hade varit sa att mar battre, och ser battre ut - sa hade jag aldrig tagit ett enda onodigt steg. Det finns dock INGET som ar sa ointressant som att umgas och prata med nagon som ar helt uppslukad av traning och kost. Ibland nar jag loggar in pa Instagram sa kan jag ju inte lata bli att tanka ut elaka, dömmande kommentarer som jag garna hade velat, men av "jag-ar-inte-den-typen-av-manniska" anledningar inte skriver. For helt seriost; I see it, idag sprang du 6km, bra jobbat... Du tog en promenad? Nice. Seriost mina vanner. Nagon gang da och da kanske, men sa lange du inte ramlade av en maskin pa gymmet och busted your ass sa vill INGEN hora om din traning.
 
However, kanske framforallt eftersom att man bor i en stad som LA sa kan traning vara ganska kul ibland; det finns 25miljoner olika saker att gora for motion. Vissa saker skulle kunna hoja ett svenskt ogonbryn, men har borta ar det fullt normalt. 
 
Vad sags om poledancing? Numera lika normalt som friskis och svettis. Eller trampolin? Japp, Trampolin; ligger ett stalle precis bredvid mitt jobb, och vi har sagt att nasta seriosa AW ska infinna sig har. Sedan har vi ju "Doga" - da tar man med sig sin hund till yogaklassen; eller cycle karaoke kanske - har du fortfarande kapaciteten att sjunga en sang 30min in i passet - sa ar det dags att sluta maska och trampa lite hardare... 
 
Har ni tid over sa kom till LA och halsa pa... We can work out - or just enjoy the sugar... 
 
//Love L 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej