Hi Sugars,

 

Ja ni. Klockan ar 7.00 och jag sitter och slappnar av i gymmets bastu efter ett tidigt traningspass, Ett sadant traningspass som de flesta postar pa instagram med texten: "Jag startade dagen pa basta satt, ha en underbar dag mina vanner," #jagharviljan #Life #Lycka. Typ. De ljuger. Finns ingen manniska i varlden som vill upp och trana klockan 6.00 om de inte maste. Punkt slut.

Nar jag ser en sadan aterkommande post, hos samma manniska, sa tanker jag bara; "Din stackars jakel som kanner att du maste dela din angest med oss andra." We don't care; we're sorry you think you need attention for normal human behavior.  For du ska inte tro att bara for att jag aldrig postar tranings selfies - att jag inte tranar. Hade jag inte tranat sa hade jag dott av fettma ganska snart - precis som ganska manga av er andra smyg atare.

Man tror ju att det enda vissa gor ar ju att trana och ata nyttigt (enligt Insta), och sedan nar man ses i riktiga livet sa blir man ju typ besviken for att de inte ar i narheten av sa snygga som de BORDE vara efter all den dar traningen dom tydligen haller pa med. Nej du. Jag vill hellre att folk i min omgivning tror att jag ser ut som jag gor utan anstrangning - som om jag inte behover gora ett skvatt. Dar snackar vi iscensatta en fantasivarld. Some of you should try it.

Whatever, aterga till bastun. In stiger en kvinna. Nu ska vi inte vara ytliga; men man ser ganska direkt att det ar den sortens kvinna som gillar andra sorters kvinnor.

 Fine. I don't care... Until:

Asian Lesbian: "I don't think there is enough steam, is it ok if I turn it on?"

Me: "Yeah, of course"

2min goes by...

Asian Lesbian: "Have you ever been to a Korean spa?

Me: "Hmm..... No." (Snalla SLUTA prata med mig. Jag VILL inte prata. Klockan ar 7.00 pa MORGONEN.   LAT MIG VARA + att det ar sa mycket anga i luften att oppnar       jag munnen sa kommer jag DÖ av syrebrist).

Asian Lesbian: "My friends and I are going this weekend, I've heard it's amazing; but a little weird because the women are touching each other."

Me: "Well.... (WHAT THE FU*K), I hope you'll have a great time."

Piper jag ur mig innan jag tar mitt pick och pack och stiger ur bastun lika fort som mitt blodtryck tillater.

Asian Lesbian: "Thank you, I'll let you know how it was next time I see you. I'm normally here around this time. It would be nice to chat with you a little bit more..."

Tack, TACK SOM FAN. Dar gick mina avslappnade mornar i bastun efter traningen kapp ratt at skogen. Ska jag behova vara LIVRADD for att ga till gymmet nu mera? Kan jag inte bara fa sitta i bastun halvnaken och slappa i 10min utan att bli emotionellt (sexuellt) antastad av en kvinna?! (Ler lite innombords). 

 

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej