Hi Sugars!  
                                           
 
Ar det en sak som jag inte behover ljuga om pa en anstallningsintervjuv sa ar det att jag ar valdigt spontan, och en bra problemlosare. Ni som kanner mig vet att jag inte planerar mer an max 1 vecka i strack, och jag njuter av "jag tar det som det kommer" andan. Sa det ar da inte konstigt att jag nu sitter i ett hus i Malmo, lite halvt jetlaggad efter att ha rest "sleeping class" (piloternas sovbunker det vill saga) over Atlanten.
 
Lyckligtvis sa lyckades jag skrapa ihop ett dygn i underbara NYC innan jag begav mig hem till Svensk mark; underbar, staden ar helt enkelt laskigt, storstadsaktigt, underbar. Bortskamd som jag ar sa kom min privata pilot och hamtade mig i NYC, men dock sa dumpade jag min stackars far for kvallen och gick pa en date - (woops) - och kvallen forvandlades snabbt till en sadan lite magisk NYC kvall som man ser i filmer. En sadan som borjade i baren, mellanlandade pa en liten Italiens restaurant i West village, och sedan avslutades med en promenad i regnet innan han vinkade in en taxi, och jag glamorost hoppade in och korde ivag i gatlysenas regn-suddiga sken...  
 
Hur eller hur, det ar dar romantiska filmer oftast slutar - and so does this one. Sa nu jaklar ska jag bara vara en svenne-banan pa heltid i 2-3 veckor innan staterna kallar igen!! 
 
//Love L 
 

2 kommentarer

Berith Almqvist

29 Jul 2014 19:09

Ja det kallar jag för en romantisk kväll i NCY!Kram momma

Faye

06 Aug 2014 00:28

Awe va söt du är 😀 keep living la vida loca!

Kommentera

Publiceras ej