Hi Sugar Pie, 
 
 
Vet inte om jag berattat att jag trivs ganska bra pa jobbet. Jag tycker om vara "Slacker Friday's." De innebar alltid sushi lunch, jobb runt matbordet och ett glas vin sadar runt 16.00. Ringer nagon och staller dumma fragor sa sager vi till dom att maila "Aldo." Aldo finns inte. Han ar var "Imaginary coworker" som vi hanvisar folk med fragor som vi inte vill svara pa. Typ forsaljare. Sa Aldo har da en e-mail adress. En e-mail adress som den dagen nagon orkar blir besvarad. Men inte en Fredag klockan 17.00 - for da dricker vi vin. 
 
// L
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer

Anonym

18 Sep 2014 20:28

Ja du mitt hjärta, visst hänger hakan på mig lite när jag läser din blogg, stor kram till dig min flicka!! momma

Anonym

18 Sep 2014 20:28

Ja du mitt hjärta, visst hänger hakan på mig lite när jag läser din blogg, stor kram till dig min flicka!! momma

Anonym

18 Sep 2014 20:28

Ja du mitt hjärta, visst hänger hakan på mig lite när jag läser din blogg, stor kram till dig min flicka!! momma

Anonym

18 Sep 2014 20:28

Ja du mitt hjärta, visst hänger hakan på mig lite när jag läser din blogg, stor kram till dig min flicka!! momma

Kommentera

Publiceras ej